inspiraatio

inspiraatio

perjantai 26. helmikuuta 2016

Hulinaa ja vilskettä

Kyllä ne pyörät vaan pyörii eteenpäin ja pikkuhiljaa hääjuhlat lähenee!

Edellisessä postauksessa lupasin palata hääkampauksen äärelle konsultaation jälkeen ja tässä vähän kuulumisia siltä saralta:

Olin siis pohtinut kaipaako haluamani kampaus pidennyksiä tai minun tapauksessani tuhennosta? Pitääkö jotain hommata kampausta varten?

Käynti kampaajalla oli sinänsä nopea, mutta informatiivinen, sillä hän katsoi mukaan ottamani kuvan, avasi hiukseni ja sanoi, että kyllä me näillä pärjätään :) Jonkun hiusteni värisen nutturaan kokoa tuovan jutun (tällä oli niin outo nimi, ettei se jäänyt mieleen..) hän minulle laittaa, mutta muuten pärjätään mun hiusten pituudella! Eli ei huolta clipsipidennyksistä.

Varasin ajan hänelle myös hiusten värjäykseen, joka on jo huhtikuussa ja kenties vielä hääpäivän lähellä toinen sävytys. Ihanaa olla näin tyttömäinen häiden suhteen, sillä muutenhan olen viimeksi käynyt kampaajalla esikoisen ollessa 3 vuotias ja hän on nyt 10.v.... kröhöm..

Kampauksen lisäksi hän tekee minulle myös meikin ja tämä jännittää vielä enemmän, sillä olen aina meikannut itse ja jännittää vähän se lopputulos, kun toinen tekee meikin! Aion kuitenkin olla avoimin mielin ja onhan kampaukseen ja meikkiin koevedos ennen h-hetkeä, joten voidaan vielä neuvotella mahdolliset muutokset! Mutta käynti oli mukava ja oli kiva tavata tuleva kampaajani ja nähdä vaikuttaako hän ymmärtävän toiveitani ja kyllä. Hän kuunteli ja ehdotti asioita, minulle tuli tunne, että hän oli innoissaan luomassa kampaustani, eikä ollut sellainen " No sun häihinhän on vielä sata vuotta ja kai me nyt joku tupeeraus tohon saadaan..."-tyyppinen ihminen!

Kampaukseni on hyvin samanlainen kun muillakin tällä hetkellä, mutta se on sellainen kun olen kuvitellutkin (kuvat lainattu netistä) :









Hiuskoruhan mulla on Ninkan mallistoa, se oli ensimmäinen häihin liittyvä ostokseni:

(kuva lainattu netistä)



Ja just tällä viikolla saapui tilaamani swarovski-kristallein koristeltu huntuni, joka on 3m pitkä... (joo tiedetään, miksi niin pitkä?) No kun mulla on visio... Haluan hunnun siis kirkkoon ja ennen kaikkea kuviin! Tässä muutama visio kuvista (kuvat lainattu netistä):






(www.pitsiniekka.blogspot.com)





Nämä on niiiiiiiiin ihania!! Aivan sanattomaksi vetää!! Meidän hääkuvaaja Tuomas Heinonen (www.tuomasheinonen.com ja www.sinunkuvasi.com) on vielä helisemässä mun kanssa, kun kuulee mun visiot :)

Vielä pitäisis sitä unelmien sormusta metsästää ja päästä käymään kultasepät Andreassenilla Treella..



3 kommenttia:

  1. Ihana tuo hiuskorusi <3 Ja se jännän niminen juttu mikä nutturan pohjaan yleensä laitetaan on valkki ;) Mitä tulee kampauksen tyyliin; eihän se mitään haittaa että on samaa linjaa kuin monella tällä hetkellä, se tyyli nimittäin on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valkkihan se olikin, kiitos :) Ja mä olen kyllä niin rakastunut noihin letteihin ja niskanutturoihin, etten muuta enää näekään mahdollisena kampauksena..

      Poista
  2. On nuo kampaukset vain niin ihania... :)

    Olisitko halunnut/ehtinyt osallistua juhla-aiheiseen kyselyyni? Teen opinnäytetyötäni liittyen tapahtumien visuaaliseen tuotantoon ja minusta olisi upeaa, jos sinulla olisi halua ja aikaa vastata kyselyyni! Kyselyni käsittelee juhlia ja niiden ulkonäköä. Kysely löytyy alla olevasta linkistä. Kiitos paljon jo etukäteen! 
    https://docs.google.com/forms/d/1rOWC5ZMUcHgsv9aa_8DWJ71Di6UMQVSzHXi34p7ubxo/edit?usp=drive_web

    Terkuin, Marjo/Elämäni päivä
    http://elamanipaivamedarinsp.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät jäljen!